روزی که من به دنیا آمدم
نوشته شده توسط : محمد سعید

سلام

دختر من در 25-11-1389 متولد شد آن روز روز جنبش سبز بود در ضمن مصادف با روز ولن تایم هم بود ساعت 19:00 بود و من در شرکت سیستم مهندسی یاس مشغول به کار بودم .

چون آخر ماه بود باید حساب تایم شیت 600 نفر از پرسنل را می بستم ، خلاصه سرم خیلی شلوغ بود که همسرم تماس گرفت و گفت جهت زایمان حتما من باید باشم در نتیجه تمام کارهای شرکت را رها کردم و موتور یکی از همکارانم را گرفتم به سرعت از پاسداران خودم را به بیمارستان بابک رساندم در مسیر تمامی برقها قطع بود و من خیلی عجله داشتم در تاریکی یک مسافر کش با من تصادف کرد و از آنجایی که من عجله داشتم بی خیال موضوع شدم و دوباره به راهم ادامه دادم .

به بیمارستان رسیدم و امضاهای لازم را جهت عمل زدم ساعت 20:00 پریا مادر رومینا را به اطاق عمل بردند و حدودا 0.5 ساعت بعد رومینا و مادرش صحیح و سالم از اطاق عمل بیرون آمدند . اول رومینا را یکی از پرستاران که رابطه خانوادگی هم با پدر خانومم داشتند به اطاق نوزادان برد و شروع به شستشو کرد در آنجا پرستار (مهری خانم ) بزرگترین لطف را در حق رومینا کوچولو انجام داد یعنی روده  و ریه را به طور کامل چندین بار شست و تمامی زرد ابه های روده را بیرون آورد بهد از 1:00 ساعت پریا هم از اطاق عمل بیرون آمد در حالی که می خندید ، خندهایش را با گریه آمیخته کرد

سپس من به خانه آمدم و مادربرزگش مرضیه خانم تا صبح از آنها مراقبت کرد



پایان هر سر بالایی سر پایینی می باشد

:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: